GEOTOUR najtańsze bilety lotnicze, autobusowe i autokarowe
 
 
  41-500 CHORZÓW, ul. Sobieskiego 8, tel./fax +48 (32) 249-14-53, tel.: (32) 346-03-06,500-55-66-00  
   
 
 
 

KROK 1 - Wyszukanie połączenia i Zamówienie

Wyszukanie Biletu - Aby nabyć bilet prosimy o wyszukanie interesującego Państwa połączenia w 2 wyszukiwarkach online na stronie głównej: EuroTicket lub Voyager lub o kontakt telefoniczny do naszego pracownika tel. (32)346 03 07, 2491453, 0-500-55-66-00 - który zrealizuje tą czynność.
Zamówienie Biletu -  Aby dokonać rezerwacji - prosimy o przesłanie danych pasażera (Imię, Nazwisko, adres, data urodzenia, adres e-mail, tel komórkowy lub stacjonarny)  sms-em na numer 0-500-55-66-00 lub mailem geotour@post.pl , geotour@geotour.pl

Wysłanie zamówienia nie jest równoznaczne z dokonaniem rezerwacji miejsca. Rezerwacja miejsca jest dokonana po opłaceniubiletu. 
Po otrzymaniu zamówienia, nasz pracownik skontaktuje się z Państwem tak szybko jak to będzie możliwe w celu ustalenia dostępności miejsc, formy płatności oraz sposobu dostarczenia biletu. 


KROK 2 - Płatność

Płatności można dokonać bezpośrednio w biurze - płacąc gotówką lub dokonując przelewu( z dowolnego banku, poczty lub wpłacając bezpośrednio w banku) na jedno z niżej podanych kont bankowych:

Biuro Podróży GEOTOUR
41-500 Chorzów
ul. Sobieskiego 8
Konto Bankowe: BZ WBK SA O/Chorzów 79 1090 2024 0000 0005 3401 9734
Konto Bankowe: MBANK 68 1140 2004 0000 3702 3574 2940


Przed dokonaniem płatności każdorazowo należy upewnić się telefonicznie - czy są wolne miejsca na dany kurs autokaru.

Po dokonaniu wpłaty lub przelewu prosimy o przefaxowanie potwierdzenia na numer  0-32-249-14-53 po przefaxowaniu prosimy o telefoniczne potwierdzenie czytelności faxu oraz zgodności danych na przelewie.
Można oczywiście przesłać potwierdzenie wpłaty mailem na nasz adres geotour@post.pl lub geotour@geotour.pl w formie skanu lub w pliku PDF(coraz częściej banki w ten sposób potwierdzają dokonanie przelewu)
Po otrzymaniu potwierdzenia wpłaty lub przelewu pracownik dokonuje rezerwacji biletu.

Prosimy pamiętać o bardzo ważnej sprawie !!! – Liczba miejsc w autokarze jest ograniczona, dlatego też ważne jest szybkie działanie związane z rezerwacją i wpłatą, aby uniknąć „przykrych niespodzianek” dotyczących braku miejsc na określony dzień i trasę przejazdu konkretnej firmy przewozowej. Prosimy również o szybkie wysłanie potwierdzenia wpłaty - gdyż zbyt późne wysłanie potwierdzenia (w przypadku kilku ostatnich miejsc) - może stworzyć sytuację, że nie będziemy w stanie dokonać rezerwacji (brak wolnych miejsc).

Gdyby jednak do takiej sytuacji doszło – macie Państwo zawsze dwie możliwości wyjścia:

  1. Zamianę biletu na inny – z innej firmy przewozowej – wystarczy wówczas pisemnie przesłać akceptację „nowego biletu”, często w innej cenie mailem lub sms-em i dopłacić różnicę w cenie biletu.
  2. Rezygnację z biletu – wówczas zwracamy wszystkie wpłacone pieniądze

KROK 3 - Dostarczenie biletu

Są następujące możliwości dostarczenia zarezerwowanego u Nas biletu(oprócz odbioru osobistego w biurze):

- mailem w pliku PDF - wystarczy podać swój adres e-mail . Aby otworzyć plik z biletem należy posiadać zainstalowany darmowy program Acrobat Reader. Można go ściągnąć tutaj.
Bilet należy wydrukować i okazać kierowcy autobusu. Prosimy o sprawdzenie czytelności wydruku!  

- faxem - proszę podać Państwa numer faxu, lub jeśli go nie posiadacie Państwo - wystarczy udać się na Pocztę (tam można opłacić bilet, wysłać faxem do nas potwierdzenie i zaczekać 5 minut - wówczas po dokonaniu rezerwacji My wysyłamy faxem bilet na zwrotny numer faxu pocztowego.

- Pocztą - oczywiście możemy na państwa życzenie bilet wysłać listem: normalnym, priorytetowym lub poleconym - wystarczy to wcześniej zaznaczyć i  opłacić koszt takiego listu.
Bilety za granicę wysyłamy mailem (najszybciej i najskuteczniej) lub za pośrednictwem Poczty Polskiej listem priorytetowym poleconym na koszt kupującego za dopłatą 15 zł.
Bilety na terenie Polski wysyłamy za pośrednictwem poczty kurierskiej Pocztex za dopłatą 25 zł. Bilety za granicę wysyłamy za pośrednictwem poczty kurierskiej Pocztex za dopłatą wg aktualnych stawek Pocztexu www.pocztex.pl

Kupujący decyduje o sposobie dostarczenia biletu.

Życzymy miłej podróży 


 
  geotour@geotour.pl      

Home | Krok po kroku | Autokarowe | Lotnicze | Promowe | Turystyka | O nas | Linki

Bilety Bochum | Bilety Krefeld | Bilety Berlin | Bilety Monachium | Bilety Sindbad | Rezerwacja online Sindbad |